2008年8月10日 星期日

向$6000出發!!

原本今個月我個Collection就埋尾.......

但係突然間公司要我去interview,

十萬樣東西要寫要背.........

但係............

成功者..........

人工加 $6000

你叫我搞Collection......

OR

搞interview先呢???????

但係如果贏面不大的呢............唉...............!!!!

12 則留言:

Red 提到...

你個title已經答左自己啦~
十萬樣東西要寫要背<==個個都一樣架姐, 機會均等~

FlyingMinx 提到...

最慘這不是writen test, 所以有機會存有偏見成份嗎!

Red 提到...

你都識講啦, 只係"有機會"姐~
做好自己本份咪得囉.
與其花時間擔心, 不如花d時間去培養心情仲好

FlyingMinx 提到...

你條"青見"仔果然成熟喎!!

Red 提到...

可惜我能醫不自醫...Orz
其實我思想仲係好鬼幼稚, hehe

匿名 提到...

ganbade ne~真的很希望你成功哩 ~Simone

FlyingMinx 提到...

多謝你呀老友, 妳也要努力呀!

匿名 提到...

妖我八月都一樣啦忙都發顛唔知咩事所有野都係積晒o係八月

九月一學校考試(琴), 未練好, 要交paper, 未寫完,另外自己有個極費心力既project做緊; 本身都想放棄是但一樣, 專心做好其中一樣野先。但諗諗下, 又唔想咁易放棄, 而且真係搵時間出黎做, 最多訓少d, 又唔會做唔到既......最後都係硬撐。

你有時候做gym已經好好, 我連想去修甲剪髮做facial都無時間, 之前照左x光都未有時間睇報告, 連感冒都未得閒去睇醫生,最後病到太勁只好半夜走去醫院睇門診打針囉, 打針快好嘛, 返屋企, 又做....唔知咩事仲有個狂飛roster.......

不過做自己中意既事, 有時辛苦少少, 都值得既...你加油啦

FlyingMinx 提到...

都係既.......

匿名 提到...

努力!加油! 全力支持你!

Cindymugz

匿名 提到...

我? 還未係時候... 不過我會做好本份 都係等你好消息啦 ~Simone

FlyingMinx 提到...

傻瓜........快D溫書啦!