2008年12月28日 星期日

新城勁爆頒獎禮2008

 27ec11p5[1]

關心研穿上小妹的作品出現頒獎禮, 開始有點擔心被什麼Nel Nel呀, 什麼stylist話核凸或什麼什麼.....更怕是無人有興趣一提........

好!! 明天就"的"起心肝將我的作品或非我作品post上blog, 看一看反應先......另外關心妍這裙子也會放售: 原價$7980現低於半價$3200出售, 全真絲內置corset及撞色金錢圖形上海灘真絲裡, 佩上法國lace於心口及裙腳位......適合size8-10, 11未到12的身型(如我..)可打救一眾身材不太完美的女孩! 還有更多......什至更平.....更貴...更靚的選擇, 更吸引的是更可放租的............如果來年你有大量function要出值就請留意這幾天的新消息吧......!

希望大家唔買也俾些反應吧(彈也可)! 0回應好可憐的........(-_-")

14 則留言:

程音語 提到...

雖然我唔識時裝但都支持下你先!

FlyingMinx 提到...

嘩!好多謝你呀.....! 唔驚0留言了...!!

匿名 提到...

我好有興趣但冇function可去....

Bungy-Zoe 提到...

你設計D衫咁靚點會驚冇人反應?

比D 信心呀MINX!!

Miss Plum 提到...

show me show me :)

Shirley 提到...

哈哈!我剛剛睇到佢上台,同老公講"呢條裙好可能係亞Ming做嘅!" 老公答"亞Ming做嘅? 買幾多錢呀?" "7千幾8千架!"

好勁呀! 我估中晒!

匿名 提到...

期待中~~~~

希望搶得到心頭好~~ ^^

揚眉女子 提到...

yee?? 係咪隔雜鍾嘉欣個件??

哈哈哈! 幫妳留意吓下期東地本MORE 有無NEL NEL 名言先~~

FlyingMinx 提到...

好好好好好多謝大家對小妹的關愛及支持!!! 照計特賣blog將會在30號出......hehe..正努力挑斷懶根..........中..

T 提到...

great!

匿名 提到...

u know...
我日日都要來一來你個blog...就係為左 update...等緊你post 出來mah ^.^~

盧汶汶 提到...

我又要睇!!

Haze 提到...

十‧萬‧個‧期‧待‧啊!!!

FlyingMinx 提到...

Hopefully, I will update my blog in this 2 hours........on the way.........thank you soooooooo much!!!