2008年12月16日 星期二

李丞責細佬----"你乘機"

澳洲乘客: 我要投訴, 這航空公司服務真的很差勁........

         : 究竟發生什麼事呢? 有什麼事我可以幫到你呢?

澳洲乘客: 我想要的位你們又俾唔到我! 現在我前面的人椅背也阻得我很不爽呀!

         :  那麼讓我看看有沒有其他位你可轉吧.....(不可理喻還需理.....唉!)

澳洲乘客: 都一樣吧! 前面總有白痴把椅背放下! 我三個月前已買這機票,比現在的價錢貴很多哩.......你們又唔refund個差價俾我....商務客位有位嗎? 你應安排我到那裏坐...我的腳還受傷哩! 你們是這樣對受傷的乘客嗎?

 

           : (你仲有無白痴D呢..........?)

6 則留言:

匿名 提到...

hahahaha, poor Minx, have to deal with silly customers like this~

FlyingMinx 提到...

It's OK, I used to that already....ha....

匿名 提到...

那他真的沒有「白痴地」將佢座位的椅背放下?
補差價? 百佳都唔知仲有無做囉~~

很久沒見啊~~

FlyingMinx 提到...

我也唔理得他太多了, 只知他女友又投訴話我們想餓死她...(反眼!!)

Elaine 提到...

預祝聖誕快樂呀。

你Xmas要唔要飛呀?我地會唔會見到面?

FlyingMinx 提到...

Merry Christmas!!!
我放大假直到一月一號, 你呢? 或許真的可以見o下面啦.....