2009年5月21日 星期四

看似股擅o既初哥....

無聊師奶更像o羅....

感覺非常之唔妥.....

究竟時間太過多......

或是真係痴鬼o左??

7 則留言:

Unknown 提到...

妳似雙失靑年o羅...

程音語 提到...

莫非賺唔少?
幾時請食飯?

FlyingMinx 提到...

Ernest,
我覺得我似"忽得"青年多些.......
音語兄,
講起就好笑....次次賺得幾舊至二千, 係o米得淡笑.....初哥驚死呀.....你呢?有無玩呀?

程音語 提到...

阿靚女,

賺幾舊至二千都好吖, 山大斬埋有柴呀, 不過要小心d呀.

我就萬四同萬六點出左貨, 家下只係得番d長線組合. miss左好多, 如果唔係一定可以請你食飯呀!

不過點都係賺少總好過蝕錢.

FlyingMinx 提到...

無錯!這兩日正努力出貨.....

Sweet Revenge 提到...

Minx,

我都有買, 但買得不高明... 總是在高點入貨, 然後坐艇仔游下游下~ 一係就不捨得放貨...

FlyingMinx 提到...

Hello Sweet Revenge,
聽到你有新生活, 真替你開心, 我會祝福你, 要幸福啊!!!Btw, 很高與見你留言....可惜未能進入你的blog..