2008年8月8日 星期五

Back to life, back to reality.............

生日過後, 一切又回復原貌------忙到呀! 跟本唔知由那裏開始,今晚剛從英國回來,好幸運地有四日假期, 但要我處理的事有:

Day 1 :

1. 要回公司交醫生紙, 否則扣人工! (中環五點前)

2. 找蝴蝶仔.......  (深水埗六點前)

3. 去裁縫處看裙子的進度......及交蝴蝶仔....... (佐敦兩點後)

4. 在家設計at least一個裙款!!!  (唔知幾時......)

5. 晚上去做gym (中環)  (都唔知幾時.....)

6. 準備interview既廢話.......   (真係唔知幾時可以.......)

我的座駕又壞了,有無人話我聽我明天應做什麼先呢?

還有現在已經是凌晨三點半鐘..........48小時內我只睡了3h15mins, 那麼明天我可以睡到幾點呢....................? 我又有幾多時間用呢?

Day 2:

真正放假一天!!.............或準備及練習interview的廢話..........還要去做gym。希望有時間寫blog...........

Day 3 :

1. 車衣仙子來我家開工, 希望我件千年corset可以完成吧!

2. 晚上回家跟家人吃飯。

3. 唔知有無時間寫blog呢..............?

Day 4:

1. 交出三個裙款.........

2. 應該完全準備好interview的廢話.......大概有十二三頁紙吧.........!!

3. 再去裁縫處開會。

4. 希望可以去做gym........

Day 5:

又飛..................................................................................!!

8 則留言:

Shirley 提到...

什麼interview?

FlyingMinx 提到...

我和"米hell",misson都被invite去考"掃把"呀.......! 我想你也估到我們有什麼返應啦.........

Red 提到...

咩係掃把-.-? 升職?

Sweet Revenge 提到...

能者多勞, 貴人事忙呀! 努力吧!


欣賞你的人上

SUEN 提到...

Hello Fern... MING,am I do it right?This is the first time I write something on some's blog.About your car,I can give U more idea over phone.Call me(if U have time) after Monday noon.....

FlyingMinx 提到...

Red
"掃把"就係supervisor, 如果升到的話..........

FlyingMinx 提到...

Sweet revenge
(^3^)// 欣賞我?嘩!多謝呀!哈哈......

Red 提到...

嘩, supervisor
祝你成功!!