2008年8月19日 星期二

答得好!!

打電話給友人X, confirm是否參加這個"升者請食飯計劃", 再講一下interview的準備,(以下絕對是兩位空姐的對話, 唔知你信唔信?)

: 喂, 你有無想過如果interviewer問 Why should I give you the job? o甘你

      點答呀?

 友人X: 都"On 九"既,  我會答:做""左十""幾年,仲唔""升, 仲要同D細你十""幾年的新同事爭, 我屌..... 問已經"On 九"啦...仲""要我答簡直係"On 能九"啦...我屌............你老味...........

: 哈哈哈哈哈.................屌!......點解我無想過這樣答呢........!!

不得不佩服友人D的腦袋, 我都真係好""想o甘答................屌.......!!

2 則留言:

匿名 提到...

I'm really want to know the sex of your friend !

FlyingMinx 提到...

都話係空姐啦......