2008年8月30日 星期六

最大侮辱!!!激氣到爆!!!!

今天陪友人Y去看姊妹裙, 由於真的

有點疲倦的關係, 確實唔係幾好"老脾"

行到去第三間在尖沙咀百利商場的一間垃圾姊妹裙店鋪, 被一個死八婆x+y+z盡情侮辱..................

死八婆 :我地D手工質地都比其他人企理嫁...........你睇件件都有袋套著.......

友人Y :等我選幾件俾你試啦........

  :好.........

死八婆 :唔......你個躉咁橫....呢件可以遮著......

我拿著條"仆街裙"入店內試身時, 個死八婆又話......

死八婆 :呢條裙真係可以遮你個躉, 不過我驚你拉唔到拉鏈.......我店裏只有 

             中碼!

     ;(俾面友人Y唔出聲, 條拉鏈當然拉到啦, 仆街!!!!)

友人Y: D高腰款會唔會著肥我D姊妹嫁?

死八婆: 我有兩個款專俾肥人著嫁..........(仆你個街呀!)

當我著出來時我和Y也不喜歡, 這個仆街叫我問心係唔係靚呀! 我心想只有一句, 都係個句"仆你個街啦!"

跟著個死八婆又來摸我又話我大汗會弄污她的衫(仆街!三百幾蚊, 有無咁巴閉呀!而我根本沒有一滴滴汗流出!!!) 之後她叫我吹下冷氣才試第二件(好! 我又忍你, 死仆街!!)

等到得到她允許我試第二件時, 突然拉開布薕話要俾紙巾我抹身.........我屌........我正在除Bra我喝著她, 條仆街話唔好意思.......你知就好啦!!!!!!!仆街!!

跟著我都完全唔想再試, 就跟她說"穿不上呀!"

條仆街再說:"都話你著唔落啦!!"

大家會唔會認為她是一個很瘦的索女呀?! 當然唔係啦! 條八婆都有四五十歲的肥婆!!!!   我現在唔係話我唔肥...........但從來從來都無人這樣侮辱過我.....我相信我還能穿上Size8-12的衫, 仍未需要肥到去死吧!!

8 則留言:

揚眉女子 提到...

咁L仆街呀!!!!

FlyingMinx 提到...

麼直係"五行欠屌"!! Oh! Excuse my language!!

匿名 提到...

呢d 人真低"loud" ... 係超級仆街

FlyingMinx 提到...

有見地!!!!

Sweet Revenge 提到...

算啦, 不要為這些賤人這把賤口而激氣. 她也一定是妒忌你先這樣說吧!

我昨晚也和男朋友遇上一個勁無禮又對我們講粗口o既的士司機, 我男朋友差點開佢拖, 我輕輕喝止拖著他的手說不要. 點知個的士司機仲o係度鬧, 我便喝返個的士司機叫他收聲, 俾完錢後我叫我男朋友先下車, 然後我一下車便重重將的士門關上! 成架車都震晒! 那的士司機當然慶啦, 又狂講粗口 (但我什麼都聽不到啦), 然後我便拉著我那盛怒的男朋友離開. 我怕他們真的打交呢, 那的士司機怎夠我男朋友打啊!

當那的士司機和我男朋友嗌交時我很心痛, 跟他心痛他的車一樣啊! :)

然後我男朋友話乜原來我咁犀利 ~ 我說係啊, 等你以後也不敢蝦我呢! :))

FlyingMinx 提到...

都好, 你對你男友有信心. 我個男人應該會打輸......

匿名 提到...

噢!!! 鬧爆佢嘛!!!!

匿名 提到...

......