2008年9月10日 星期三

估中有獎遊戲

揚眉, Kat Kat 領獎...........

IMG_2204

唔.......對於今次賽果真係好公平............IMG_2205

Oh.....Sorry................

IMG_2211

咳咳..........媽媽叫我認真D........媽媽話要好認真多謝揚眉和Kat Kat姐姐........多謝你們會"啋"咁無聊的媽媽........

IMG_2212IMG_2213

唔...........講真.............我真係覺得媽媽好無聊................!!!IMG_2209

計我話呢........係妳地先啋佢............

5 則留言:

揚眉女子 提到...

hello~~ 呢位班獎嘉賓係咪un 朱朱??

FlyingMinx 提到...

我係Un朱朱個爹爹小寶寶呀! 你睇清楚......我髙鼻靚仔D嫁!!!

揚眉女子 提到...

哈哈!! 係喎~~ 靚仔, 賞唔賞面一齊去飲杯野?

FlyingMinx 提到...

媽媽話溝女......呀!....唔係!係俾女溝時, 要話俾人知我已經有個老婆叫貓波仔.......

揚眉女子 提到...

咁乖仔!!!