2008年9月15日 星期一

中秋行London Sunday up market之上回

 

IMG_2518 IMG_2521

這個由啤酒廠改建而成的Market怪里怪氣的, 裏面唔知什麼原因污天黑地的, 就像是一個地下市場。 這market有點兒似Bangkok賣古靈精怪的東西。

IMG_2519IMG_2524

最驚喜之處是場裏有多種及大量食物檔口, 什麼日本,中國,印度,西班牙,馬來西亞...........等各地食物都能找到!!

IMG_2525IMG_2532 IMG_2534IMG_2537 IMG_2538 IMG_2533

當然我也忍不住口,幫襯老外主理的日本燒餅...........IMG_2539 IMG_2541

味道只是一般..........不過,還有很多美食美事等著我, 請看下回..........

2 則留言:

匿名 提到...

哈哈, 我係你新同事呀~今班機好有興趣咁問你個Blog係咩果個呢...忍唔住返屋企即睇!不得不衷心說句:「你好勢利呀!!」出口成文, 出手成衫, 我一路睇你個blog就一路忍唔住笑, 睇完你個blog仲好「感動」, 原來呢份工可以咁「有意思」, 真係佩服佩服...

其實今日問你會否設計婚紗是講堅的, 但難抵身邊有咁大迴響, 下次先問你details啦,哈哈哈~~

唉, 搵唔返果幅海豚email比你post落「樂而不淫」度添...

我個blog相對膚淺, 不宜自暴其短了...

FlyingMinx 提到...

新同事,非常多謝俾面,其實只是胡吹一通吧了......別見笑!!
關於你的大日子,有什麼需要幫忙請隨時找我.......有緣再飛.......!!