2008年11月18日 星期二

終於嫁了!!

我的老友記終於嫁了!!!

好高興能為她設計婚紗.......

Sally's_Wedding_(21)[1]

穿起婚紗的她真的很美, 她的骨肉均稱令我的設計看起來更美.....

在此祝願她永遠永遠幸福快樂!!!

5 則留言:

匿名 提到...

Dear Minx,

睇到你post左呢張相出黎, 就知你已經睇過我本相簿啦! 同你真係心有靈犀, 我呢張相真係影佢全身黎俾你睇下架!
新娘子著得你件衫好靚呢, 當日見到佢笑得咁甜, 真係幸福滿瀉! 祝佢每天都好似嫁呢日咁開心地笑!

Mugz

揚眉女子 提到...

哈哈, 如果我嫁得出, 一定搵妳做件!!

FlyingMinx 提到...

Mugz,
嘩!多謝你呀!返到尾企才發現沒有一張Sally的全身照.....

揚眉,
快D找個好男人啦......等你嫁了才"執粒"啦!!

匿名 提到...

Dear Minx,

見到你設計件婚紗真係流哂口流呀! 我都要頭等機位既好男人呀, 呢轉英國機有冇呀?? :P

Mugz

FlyingMinx 提到...

Dear Mugz,
當然有...........就奇啦!