2008年11月26日 星期三

飛機阿叔

成為Supervisor後的第二班機, 非常幸運經濟客倉只得一百人, 在印印腳之際新同事走來說有乘客投訴他傍邊的人精神有問題........咁大劑!! 第一時間需要去瞭解一下.................

IMG_2874

這阿叔就是被投訴者, 其實他與老婆不是有問題只是在機場花了兩個鐘才找到機口(好可憐)而有點狼狽(動作大)罷了, 由於他們不懂英語,廣東話說得不是很正又說話大聲(即正宗鄉下人)而做成誤會, 當然投訴者(死鬼佬)想趕走他倆獨霸四人座位才是真正原因.......正賤人........!!!

好老實講, 其實自己也有小小怕這類鄉下人, 不過身在其位也得要處理一下.........我承諾將他倆移到後面近廚房位置方便我們會有更多時間照顧他倆......(講得係唔係好漂亮呢..ha)如果唔係他們又點肯轉位呢!!

經過十幾個鐘相處之後其實鄉下人又真係幾可愛幾單純仲幾搞笑(請看學學卿下話).........

沒有留言: