2008年4月19日 星期六

空姐的生活

 Boring and tired day in UK!!

第一日飛到London,一如往常十分十分疲倦,但天氣卻好到不得了,我躺在酒店的床上拍下這幅相,感覺就好似我已經七老八十,不能自己走動自如,卻又好想出去走走...........好無奈!所以呢,我覺得如果你還有力氣,能夠走動,應多出外走走,躺在床上不能動的感覺是非常差的!IMG_1646

休息一天,第二日與同事出去Uxbridge走走,這個地方是一個窮窮地的小鎮,距離我住的酒店大慨45分鐘車程,同事們多數都是在此等地方買吃的,因為真係好便宜,這兩客fish&chips只售7.5英磅,完全佩合我們底微的薪金比例。

但是我其實都幾enjoy與同事吹水食野飲啤酒,係唔係好似阿伯呢?

第三日傍晚要飛返香港,當然我中午時又鬼打都無甘精神,然而今晚通宵你就會見到機倉活跳屍了!

1 則留言:

Shirley 提到...

1st, Congratulations!你終於識得用電腦!!!

2nd, 睇完你個Blog 好想即刻update自己停咗成半年有多嘅blog......

3rd, 幾時覺得做空姐做到似Slave?! 可能就係你做咗十年同我只係做咗三年嘅分別....

4th, 唔好做亞伯喇!出去睇睇可能會發掘到啲idea呢!