2008年7月12日 星期六

為何辱我

十年不是一段短的時間。

如果十年都做著同一樣的工作,我相信什麼也會熟手吧! 有沒有必要在十年後話你表現好, 恩賜你去考晉級試的機會, 然後話你知, 其實你還是比其他人差呢?!  那樣, 我其實需唔需要去死呀?

這樣做就等如被色狼捉去, 他不姦你, 只脫光你的衣服, 然後在眾人前話: 你波細腰肥大肚腩再加短腳又縐皮, 越看越樣衰, 真係姦唔落手, 細佬見到你都縮,再"伸"多你兩腳一樣侮辱..........!!!!

可知道中女的尊嚴比老人死後要留全屍更加重要.........

3 則留言:

匿名 提到...

Dear Minx,

你今天心情咁既?? 快來把把脈先!

Cindy

揚眉女子 提到...

咩事唔開心?

FlyingMinx 提到...

好多謝大家關心,我看完功夫熊貓之後好多了,我要學會believe, believe in myself and I am the special recipe!!
P.S.真的很窩心有你們的關心!!