2008年9月23日 星期二

感激

經過將近三個月的努力,終於可在這個高齡成為supervisor.....開心......得總帶點無奈..........

不過從另一角度看, 今次interview令我學到很多東西, 亦接觸到一些從來都無想過要學的知識, 真的算是一個好的經驗。另外我亦都感激我的朋友仔在facebook,e-mail,blog的支持鼓勵, 有的唔怕我煩,亦好樂意地俾我意見, 有的借我management書本, 有的幫我祈禱, 有的甚至幫我設計風水擺位, 亦有送我highlight光粉化裝品好讓我interview時可在鼻與印堂位發光發亮帶來好運, 聽起來搞笑....但係真的衷心感激各位............其實今次就算唔得, 我也覺得贏了, 贏了各位的愛和關心!!

9 則留言:

揚眉女子 提到...

抵讚!

Red 提到...

恭喜晒~
萬千寵愛在一身, haha

Shirley 提到...

好嘢!!!!你係得嘅!!!每月多$6000, 可以請我食飯囉.....

I am pround of YOU!!!!

Unknown 提到...

恭喜掃把!

做左掃把就唔駛要 scanner :P

匿名 提到...

恭喜晒呀! 相信拍住你飛應該會有好爆笑野發生...

另...可否給一個準確點既地址去「睇衫」, 唔係好知訂

有緣再飛, 有緣請射住射住...

卡連娜

匿名 提到...

恭喜晒呀! 我一早知你得架! 永遠都對你有信心! 奀豬豬又會有好多好野食了!

cindymugz

FlyingMinx 提到...

揚眉&Red:
多謝各位!!!!
Shirley:
請食飯No problem!!
Ernest:
你隻死小龜呀! Scanner是生日禮物來, 你個賤人快D買俾我呀!
卡連娜:
唔好講D衰野啦! 要睇衫請到蘭貴芳一號八樓J concept啦! 多謝捧場, 請多來看看....

匿名 提到...

你個人好 抵你有咁多人錫嘅
~Simone

FlyingMinx 提到...

Hehe.......thank you!!!