2008年9月23日 星期二

中秋行London Sunday up market之下回

由於要準備interview的關係"下回"要到今時今日才見天日..........

 

IMG_2542

又繼續食......今次係organic ham ciabatta, 這個非常美味!

IMG_2543

巴士cafe上層餐廳下層廚房, 茶座就在路邊.......非常有風味!IMG_2555 IMG_2554

路邊小店發現小貓背影........

IMG_2552

好掛往"大聲公"啊~~~~~~

IMG_2557

你知唔知這是什麼? 它的名字叫Hang是從Switzerland來的,聲音非常美妙.....

查實我真係好喜歡英國market的氣氛, 將來有機會一定會錄影一些街頭片段跟大家分享讓大家也感受一下!!

2 則留言:

匿名 提到...

真係好啦, 你做咗我既london旅遊指南, 下次我都想去下囉。
kensington附近向nottinghill gate行果邊都有個farmers mkt, (唔係portobello果個), 你有無去過, 值得去嗎?

FlyingMinx 提到...

好呀!真係好值得去嫁, 你講這個farmers mkt就未去過, 下次你去就話我知好唔好玩啦........