2009年4月16日 星期四

我的近況.......

近日生意淡薄, 不如賭博........

我將用於設計造衫的心機和本錢全也放於股票巿場.......

So far.....成績還可以....

每天不停地study財經新聞, 學習著各種各樣奇型怪狀的字眼用語, 當然

也有不停地食, 食, 食..........繼續長肉.....但也努力地做運動.......

不過......放心, 我覺得我還會到workshop, 造造衫, 間中也會有作品出現的.....我估......當然也會寫下blog, 寫下遊記啦!!

大家不用擔心!!!

2 則留言:

程音語 提到...

不過升到咁上下,要開始小心d喎,調整黎緊喇 (我諗)不如set定止賺價啦。

不過我就set止賺價set得唔好,白白miss左半個升浪。所以有時真係要講彩數。

Red 提到...

long time no see~