2008年5月29日 星期四

....無奈...........感激.............

友人V: 我係Sunday雜誌見到袁彩雲著你的作品呀! 好有型呀!!

友人 J: 我都見到袁彩雲著你條粉紅色裙呀!

我 : 咦! 連我也不知道........在那裏見到呀?

友人 J : 好似在壹週刊,勁呀! 有生意啦! 上軌道啦!

我 : ....唔..............!! 她在做什麼呀?宣傳什麼?

友人 J :是在一個遊艇發佈會,她在示範煮東西。

我 : (無言).................

姊姊 : 是你sponsor的嗎?

我 : (再次無言)................

不過, 我亦都非常感激各位友人的關注, 留意我的作品,你可知道創作過程是何等孤單的嗎?! 有你們在我身傍, 我覺得好溫暖~~~~~另外, 亦多謝袁彩雲小姐,她演譯得非常之好,能夠突出本品牌特色sweet & sexy, 再一次多謝各位!!

IMG_1776

沒有留言: