2008年5月22日 星期四

中女照鏡

小時候,媽媽和外婆見我成日照鏡,就跟我講:你知道是會越照越醜的嗎?

現在我當然知道啦,尤其在飛機廁所的鏡,你會見到面色慘灰,成面面油,頭髮凌亂的傻婆,所以我一早已經習慣在飛機盡量唔照鏡,以免令自己的信心指數下降。

但是今班機又有少少唔同,因為我們的俊俏鬼佬經理,他好鬼死nice又勤力,我和他在機上廚房工作的時候,他突然眼定定望著我,(他的眼睛真的很吸引~~),然後就很情深的跟我說:You've got a pretty face! 其實當我加入中女行列(即25歲打後),已經好少聽到這類讚美的說話了,你叫我怎不鬆毛鬆翼呢! 所以今日每當我去廁所時,也會獎勵自己偷偷照鏡,留意,是偷偷,因為都是不要看得太清楚了.........

 
 

好了! 大家係唔係以為我今次有運行呢..............?!                             我唔記得話俾你知,他其實是guy的!! ("-")~~~

3 則留言:

Shirley 提到...

通常靚仔都係基的~~~

Elaine 提到...

你好~~ 我們是同事嗎 ?

: )

FlyingMinx 提到...

你好呀!好高興收到你的回應!我好喜歡你個blog呀!我地是同行,不是同事,我是飛維X的,我剛剛開始寫blog(其實電腦都不太會用......)請多多指教!!