2008年10月1日 星期三

有救!

IMG_2655

擁有包包面, 拜拜手的我有救了...........

非常感激老死送我這個美容小玩意, NU SKIN Galvanic Spa, 真的非常有效, 用後真的firm了很多, 真的想日日使用, 不過藥水一有點兒昂貴.........都係忍忍手吧...........

9 則留言:

素顏天使 提到...

我早兩日都用過, 確係有用!!!!!!

但唔知係部機有用定藥水有用, 我凈係知部野加藥水個 trial pack 要成 $3XXX 好很貴囉.

Bungy-Zoe 提到...

罪過…
我很懶去做SPA 機...

不過看到也有人用,很開心喔~

加油@@"

FlyingMinx 提到...

Mademoiselle:
我發現胸都可以firm呀!正呀!

Zoe:
咁貴用多D啦!! Btw,welcome to my blog!!

Bungy-Zoe 提到...

其實好似無乜人知有呢部機囉...

素顏:
我買0個陣係1000蚊加2 pack 面gel, 唔記得幾錢...
因為我冇乜點理佢點樣賣,不過我買0個陣得3個導頭,宜家有4個(圖中係第4個,用眼的,Line Collector )

minx:
你好犀利呀,設計d 衫好靚 *_*

其實你除返...大約280有4次,每次係70蚊...(晚晚70蚊..) 呃,感覺會抵d 囉...

得閒可以研究下「手勢」嗎...
其實我覺得自己推得唔好...=.="

FlyingMinx 提到...

好呀!一齊研究啦!我完全是初哥呢.......

匿名 提到...

Hi 我visit左d個blog一段時間依家先留言, 先要讚下你d corset婚紗, 比左我靈感, 我身型矮小(5呎1吋), 胸也不大, 可以handle到嗎? 另外, 對你今次介紹d個機都有興趣, 大概幾錢係邊度買架?

FlyingMinx 提到...

Hello Alice,
Welcome to my blog!!
查實corset只係唔太適合太瘦或太大胸的人著。所以基本上好易carry。
至於Nu Skin這部機太約三千元, 好似會員買平D, 非會員貴D......

Bungy-Zoe 提到...

今日我去拎product 見到佢做緊promote
要1 set 買...

facial package: $2600...
會員可能會有九折...

報告完畢

Minx 我想問...如果大胸...係咪著唔到corset...如果想買你D 衫...? 可以去邊買啊~~~

FlyingMinx 提到...

多謝報料熱線!!
嘩!你咁好彩有大胸呀!我只得dd....唉.....Btw,大胸與小胸也能穿corset 只是剪裁不同,一個需要"谷"一個需要"挺"的關係吧了。
至於如果想買我的作品, 方法是直接找我替你度身訂造, 如有任何疑問請留言!!