2008年10月13日 星期一

職業有分貴賤

數年前,

在一家庭聚會中,

其中一位年輕女成員說她也很想當空姐,

她父親立即......係立即搶白說: 妳是不會做這拋頭露面的工作的..........

昨天,

在外婆葬禮中,

又一長輩給我介紹給她的小朋友,

你們認得她嗎? 她是空中小姐來的........

呢........coffee or tea呢.............

唔.........我是空中服務員........我的工作只是提供飛機上的餐飲服務及確保乘客之安全, 絕不會提供性服務喎..................

那麼為什麼要歧視我呢?!

12 則留言:

Red 提到...

你依份工, 年中好多人爭住做架wor...
少意思姐, 何必介懷呢~

Unknown 提到...

just like IT worker == 電車男 orz ..

we are all labeled, probably with the price tag too :D

isabellequin 提到...

就是有些人目光短視。任意label 別人還要灌輸他本人看法給下一代。

btw, Hello Hello~ 只是路過,認不住要留言支持你所說的。

盧汶汶 提到...

下!!! 我羡慕都唻唔切喎..點解你d 親戚咁得意既??
佢地係咪做開老闆/ceo/總裁架?

匿名 提到...

嗯..你這個活生生的例子....正如好多人都會歧視保險從業員咁...

算吧,,,唯有做好自己...:) 加油哦!

FlyingMinx 提到...

Red,
唔係介懷他們....只是介懷自己讀書少...所以你努力讀書呀!!
Ernest,
(-_-)
Isabellequin,
多謝留言, 有空多來!!
盧汶汶,
他們比我讀多D書.....文中的媽媽也真的很本事......
S.
一起努力吧! Btw, welcome to my blog!!

盧汶汶 提到...

難怪佢地咁講野!!
不過你要加油, 我覺得你好叻, 你d 設計好靚呀!!!

匿名 提到...

甘你要努力做到城中著名既designer啦,唔好過左近排度氣, 要食住上, 人生機會唔係成日有嘛! 不過,你都話升左做supervisor啦,可以少d tea & coffee啦!
祝你早日夢想成真!脫離空中阿嬸行列!YES!

FlyingMinx 提到...

多謝各位呀!但係近日又training又搬屋又旅行, 所以停產一個月希望十一月一切回復正常吧!

Elaine 提到...

呵呵~~ 曾經有朋友既朋友好不屑咁對住我講:「做飛雞咋」,我好認真咁同佢講:「我一Q收好貴ga,你俾唔起囉。」

Bungy-Zoe 提到...

Minx~

唔駛太介意人地點諗啦...

空姐,不知幾多女仔想去考考唔到(你仲要係business class 喎!)幾多人恨都恨唔到呀...

做邊一行,都會俾人話架啦...
做秘書、OL 正經啦掛?咪係一樣有:

醜樣d 既就會話你:「下?你個樣都做到呀?」

靚d就會話:「睇你個樣都唔駛做啦?坐大脾咪得囉!」

其實宜家邊有呢d 野架?

人地把口點樣講我地管唔到,做好自己咪得囉~

FlyingMinx 提到...

Elaine,
嘩!如果有人咁同我講, 我會話:你唔尊重我唔該你都尊重吓自己........
笨豬,
我現在都唔理咁多啦.....要怎樣才算叻先?!其實生活得健康快樂就好了! Btw,Welcome to my blog, 有空請常來!!