2009年1月7日 星期三

有o野賣呀! 喂........!

IMG_2912 IMG_2915

這真絲雪紡裙子(size8-10)是幾年前在Lane Crawford買的, 大約三千多元, 只穿過一次, 現在想將之賣出, 有與趣者請自由出價.....

 

IMG_2925IMG_2929

這半身裙子就是小妹之作品, 全真絲, 側高叉,襯長boot高挑有型原價$1480, 現執粒價$300, 還有黑色以供選擇........

大家唔買都睇吓......喂........!!!

5 則留言:

Shirley 提到...

我要呀!黑色唔該 !

Unknown 提到...

i'm interested in this dress. how can i contact u if i wanna buy?

FlyingMinx 提到...

Shirley,
無問題啦! 多謝你又支持我.....
Tang,
如你對這裙有興趣請E-mail: dejavuby minx@yahoo.com留你的電話, 我就會跟你聯絡, thank you!!

FlyingMinx 提到...

Sorry, typing error....it should be: dejavubyminx@yahoo.com

匿名 提到...

仲有無呀?
我想要黑色呀