2008年6月14日 星期六

我的作品

IMG_0915 IMG_0914

這件婚紗是用意大利真絲製造,加上用絲"柯根紗"做ruffles,非常girly,而裙內也有girdle support 絕對不用煩著什麼girdle及走光,尤適合sweet的新娘。

IMG_0921IMG_0922

而這一件就比較適合想走高貴路線的新娘,裙子用上法國 embroidery lace及真絲製作而成,當然我還準備了特有girdle,不用新娘煩惱啦!!

而這兩件婚紗最特別之處是獨一無二,不過我亦歡迎度身定做,什至形象指導亦可。好了!下次再介紹其他特色裙子吧!

P.S.如各位喜歡我的設計,煩請幫我forward出去,多謝!

17 則留言:

匿名 提到...

hello, 無意間link 到你個blog
你d 婚紗好靚呀...
加油!

Shirley 提到...

相中人好似係我嗃~~

留言要"字詞驗證" 好煩呀!!

匿名 提到...

MingMing,

I quite like the ruffles one but I don't know why everytime i click i can only enlarge and see the other one with tail.

If possible, I think you better have some zoom in photos that can enlarge details and selling point of the gown.

:-) Sarah

FlyingMinx 提到...

好開心!第一次收到新朋友留言,多謝你Manda!!

Unknown 提到...

Dear Minx,

我剛從台北回來啦, 見到你件婚紗, 真係流哂口水呢, 真係好grand好貴氣呀, 我都好想要一件, 可唔可以快d搵埋個老公俾我? 我好心急著你呢件裙呢! ;P

幾時出黎攞手信呀??
Cindy

Unknown 提到...

Dear Minx,

I am looking for a wedding grown and was unexpectedly search to your blog and see you RUFFLE design. It was sweet and I can see myself in it.

Do you make these for sale? and I am more on the petite size and very likely i have to do alot of alternations. Can you give me more details? my email:
dear.ada@gmail.com

Thanks,
Ada

匿名 提到...

hi~

你的婚紗設計好靚,我想知道更多詳情,或者有沒有更多作品相片給我看看 ?

在你BLOG找不到你的聯絡方法啊 !

KARIS

Unknown 提到...

想問你第一件婚紗幾錢啊?

請回覆:rubyruby.lam@gmail.com

匿名 提到...

我覺得你ge設計好靚ar,0黎緊我都會去工聯會學裁剪,希望可以多跟你學習吧~^^~
amy
我會幫你forward出去的。~^^~

FlyingMinx 提到...

唔好話學習啦!大家切磋下嗎!anyway,多謝你!

匿名 提到...

如果有機會你想搵人幫下你手,又唔介意我咩都唔識ge話 (我家政上到中三,我7月會開始學栽剪),你可以contact 我的。我很欣賞你的設計,也很想跟你交個朋友~^^~
mshohoilam@hotmail.com

匿名 提到...

想問你第一件婚紗幾錢啊?
my email: bubu9141981@yahoo.com.hk

thx!!

匿名 提到...

嘻嘻,很欣賞你的作品
我已post 你的東西上blog 了
http://hk.myblog.yahoo.com/CanCan-Shop/article?mid=452
我大排都未會可能嫁得出,bf 都未有,但都好好八吓你造一件婚紗要幾錢......嘿...我諗我有大把時間儲...如果嫁得出的話......

匿名 提到...

妳好,無意中看到妳的blog,妳設計旳婚紗真的很獨特很漂亮,特別是0914/5那一款,不知道售價貴嗎?想找妳訂造婚紗收費又如何?請回覆wingchi@ymail.com,謝謝呀!

Moon 提到...

hi gal,

yr wedding dress looks stunning. I do love your design of "意大利真絲製造,加上用絲"柯根紗"做ruffles,非常girly,而裙內也有girdle support "

How can i reach you to discuss the wedding gown tailor-made service? Pls send me more information to jessmoon@gmail.com

Thanks so much for your help in advance.

Rgds,
Jessica

匿名 提到...

真係好靚呀!可惜我太肥,我也在找超大碼婚紗和corset.好好享受你的設計過程,加油!~

Jane 提到...

上面件low cut款極靚呀!
小女子有機會明年結婚,
一決定時間一定會搵你做婚紗,
請等我呀!!