2008年6月30日 星期一

Corset dress製作過程大揭秘 (上)

IMG_1890IMG_1882 

第一層首先要將布裁好再燙上"泊布", 然後第二層是裁coutil(是造corset專用的布,它的功能是如有記意般能慢慢mode著穿者体型,只能在歐洲才找到)。第三層就跟第一層一樣,再用電腦衣車車上魚骨,胸圍專用power net及後幅拉鍊.IMG_1892

IMG_1891

度好及燙好有需要的包邊,用作收紙口之用。IMG_1893

見圖中可放胸pad的部位也用上包邊(老實講,這一part真的又煩又討厭!!)IMG_1889

好了搞好入面的corset,就可開始造外面了,外面用上棗紅色的Silk Twill,裏面是"上海灘"的雷絲印花絲,將它們運返之後再加上corset,最後是手扭心口的紋理款式,但是太倦了! 明日再造吧!!

3 則留言:

匿名 提到...

很喜歡你的design! Elegent but playful!! 你又做空姐又design evening dress & wedding gown 又要湊貓, 真厲害! 令小女子佩服佩服, 真想見你盧山真面目!

小女子下年將披嫁衣, 現正密識designer. 請問那件'for wedding on the beach' 大約多少$? 如果corset + skirt又幾多$? 我見你會用法國釘珠lace & 意大利絲, 都應該對布料有要求. 我自巳就好怕百利&金都, 話哂一世人一次, 點都唔做蛋糕裙新娘!

我地這班似住要不甘於平凡既新娘, 好需要你這類designer帶給我地更多alternative!

P.S.你經常四圍飛, 係咪可以幫我搵D香港無既料做婚紗?

FlyingMinx 提到...

首先,先多謝這位匿名新娘的讚賞! 而這件Wedding on the beach婚紗大約需要$6200 and Corset+dress就是$5300+$3800.另外如果你想我在歐洲替你找一些特別的材料為你造婚紗,我也是非常非常樂意的!

匿名 提到...

Hi flying-minx,
多謝回覆.
我非常喜歡這兩款裙,而我budget也大約$15,000可有兩條裙.請問你可否幫我design這類款式?design fee & fitting也包在內嗎?
小女子上星期到中上環那些上樓婚紗店,平均也要over$15,0001件,但我又嫌款式太elegent(太悶啦).希望你幫我design襯我性格既婚紗&晚裝啦!!