2008年6月3日 星期二

帶你遊機河 (I)

作為一個空姐,在十幾個小時的航程中,簡直可說要幾無聊有幾無聊(我指心靈和靈魂而當然不是肉體啦!!)。反正無什麼可做,不如去機頭吧!*即飛機控制室*其實我地要常常去機頭檢查d機師有無死鬼左無人知。IMG_1780

原來他們未死,仲話我知我們在蘭州上空仲有大概四個多鐘就到達香港,IMG_1779

跟住他們就好cool 無再理我了............好有寶嗎!! 我就返cabin!IMG_1782

這就是我的工作cabin:魚骨形商務客倉了,見到這麼多人頭,好明顯又full啦!! 不過近年來我都極少對客,改為在廚房工作.........IMG_1783

負責廚房的好處是有機會用腦,organise所有商務客倉的食物及用品,但是需要極大氣力去搬過百的杯碟。雖然辛苦,但今日好好彩,我們的大哥Steve係極品好人,大哥身份細佬態度,如果班班機都同他一起就好了!!咦.......他竟然都說好喜歡同我一齊飛!! (果然客氣的說話係人都會講.........)

IMG_1784

好了!我要睡眠了,下次再帶你進入機上禁區啦。

沒有留言: