2008年6月18日 星期三

傻仔傻仔我愛你

工作非常非常的沉悶,慶幸沉悶的只是工作性質而不是身邊的環境。而我工作的公司雖然如所有的公司般刻薄,一般的混亂,一般的唔公平..............但是也有它的好處,就是公司大多數同事什至乘客都好玩得。返工時總有一個或數個傻仔係左近,逗你發笑..........! 他們今日就用飲管做眼鏡,好有創意呀!

IMG_1856

再唔係呢,就好似係上班機那樣介紹"中國漢堡包"給乘客(其實是糯米雞)我還跟他說要連葉食才好味,經身邊的同事和應之下,他真的拿著糯米雞當漢堡包吃,之後他的表情當然非常搞笑啦!!

好彩有班傻仔們同我這個瘋婦玩,否則,我可能已經悶死了!

2 則留言:

Red 提到...

介紹"中國漢堡包"給乘客連葉食@0@
原來機上有糯米雞食?
唔驚乘客投訴?.?

FlyingMinx 提到...

唔驚!我天不怕地不怕!哈哈!連機師都有份叫他食,他投訴邊個呀!哈哈!飛機不單有糯米雞,還有蝦餃燒賣(有時)不過當然唔方好食啦!!