2008年6月24日 星期二

朋友

一直以來都沒有太多朋友,皆因平日的我雖然經常喋喋不休在說話,但心底裏其實更更喜歡獨處,不太喜歡有一班人在身邊團團轉,亦都不是一個懂得關心他人的人,有時我真係覺得自己是一個雙重情格的"冷漠孤僻怪"................早陣子還跟我老友嬉言"我想我死後到殯儀館看我的人大慨只得我家人和七小福!"

但自從我開始設計造衫之後,我發覺在我身邊一直鼓勵我支持我的人也不少,每當我發生什麼難題時,總有老友記出來幫忙,真的慨感激又感動!

好似Shirley,在她結婚時我才剛剛學造衫,但她對我非常有信心地竟然肯著我親自(!)製造的婚紗,其實回想起那時的手工,真的很對不起她! 早陣子,她知我在寫這個blog,就立即send她的婚紗相給我做reference,真的很窩心!

UZ3V0955[1] IMG_3519

IMG_1090

IMG_3505

現在她已經成為媽媽了,希望將來可再幫她的"新抱"造婚紗啦!當然我不會忘記幫奶奶扮青見既..........在這裏祝福"壹壹"小BB身體健康,快高長大!!


5 則留言:

Shirley 提到...

你點會無朋友呢~~~仲有我(地)大韓美女! 雖然唔係時時見, 知道大家有心就得啦!

唔好講對唔住, 我唔好意思就真~~結婚果晚無著你件婚紗march in(因為著唔掂你又唔係到,好彩著咗去淺水灣影咗啲相)~~~

睇見你啲作品見你進步不少嗃!!努力呀我支持你!!!

揚眉女子 提到...

我一路都有睇你個blog, 終於忍唔住想留個言鼓勵下你.

你d design 好靚呀! 如果我以後我有需要做呢d dress, 我一定搵你!

匿名 提到...

I think the dress is so pretty lei... ADD OIL ar Ming Ming

KatKat 提到...

件婚紗好靚啊... 我成日都會諗.. 如果自己識得做衫... 又可以做比自己既朋友, 屋企人.. 係件好幸福既事...

FlyingMinx 提到...

係呀!多謝你看我的blog呀!