2008年6月24日 星期二

趕貨............(#_#)zzzzz

收到定單的感覺應該很興奮才對,但是點解我卻沒有多大感覺呢?理由可能係要在兩星期後交貸,而我還有兩班機要飛(即只得五日在港)的關係吧..........!

經過與"車衣仙子"討論過後,我們決定要開通宵盡做,而另一員工"大聲公"(工場貓)亦表示無問題,會全力支持............

IMG_1901

好可惜,經過第一晚通宵後,大聲公已經體力不支在第二天睡足一日了,IMG_1894IMG_1895

你看有這樣的員工,真的會影嚮士氣,就這樣捱夜兩天,我又要飛(又係通宵機)啦........任務還未完成..........怎辦?!

3 則留言:

sewmanstore 提到...

thx你的告知,我因左手背受傷,打字10分慢呢!要遲下(30號)左右,先可UPDATE個BLOG,我都有去其他BLOGMATE樹睇睇架,只是冇留言,放心,我好番D,會再同大家再研究FASHION,DESIGN,MUSIC,SEWING,PATTERN咩都UP1餐,哈哈
另我好小用blogger了(google果個)因為html方面比較多限制,用blogger留言,留5到video/music/photo,唉!

sewmanstore 提到...

我的車縫人 blogger(google),但好9沒update,你5介意都可去c c呢!

Elaine 提到...

如果我嫁得出,就搵你幫我設計件超谷胸corset婚紗,一言為定。